روحانی شهید التفات شرافتی

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند!

روحانی شهید التفات شرافتی

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند!

روحانی شهید التفات شرافتی

سعی کنید تمام امور زندگی خود را در پوشش نظام ولایت فقیه درآورید و جهت زندگی خود را از او الهام گیرید.

آخرین نظرات
  • ۲۲ شهریور ۹۴، ۲۰:۳۲ - علـــــــی .م
    like

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۱
تیر

کلیپ جدید و فوق العاده تاثیر گزار حامد زمانی با نام می کشیم

دریافت

  • منتظر بهار
۳۱
تیر

برای دریافت سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

  • منتظر بهار
۲۷
تیر


رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت:فجایع غزه باید دولت‌ها و ملت‌های اسلامی را به خود بیاورد/ تغییر مسیر فرهنگ از چارچوب نظام اسلامی انتظام فکری و هویت واقعی جامعه را بر هم خواهد زد (۱۳۹۳/۰۴/۲۳ - ۲۲:۴۵)
  • منتظر بهار
۲۷
تیر



رهبر معظم انقلاب در دیدار اهالی فرهنگ و ادب:برخی اصل تهاجم علیه هویت اسلامی و هویت فرهنگی را نمی‌بینند/ امریکا و انگلیس رسماً از کشتن کودکان مظلوم غزه حمایت می‌کنند/ شاعر باید به یاری جبهه مظلوم برآید (۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۰۱:۳۰)
  • منتظر بهار
۲۵
تیر

خبر رسیده که آتش شدید خواهد شد
خبر رسیده که جنگی مدید خواهد شد

دوباره موصل و غزه دوباره آتش و خون
دوباره حمله به شهری جدید خواهد شد

کدام مادری این لحظه داغ خواهد دید
کدام گیسویی امشب سپید خواهد شد

وپیش چشم پدرها و زیر بمباران

کدام طفل غریبی شهید خواهد شد


بیا که عالم و آدم در انتظار شماست
بیا که باتو همین جمعه عید خواهدشد..


  • منتظر بهار
۲۴
تیر



تحلیلی برسخنان هسته ای رهبرانقلاب در جمع کارگزاران نظام

نکته ای ناگفته نماند؛ رهبر انقلاب در دیداری که تقریبا تمام مسئولین سطح بالای کشور حضور داشتند، شخصا به تبیین خط قرمزهای نظام در بحث هسته ای پرداختند؛ آن هم در روزهایی که ظریف و تیم هسته ای او، در وین مشغول مذاکره هستند؛ تا بدانند از چه چیزهایی نباید کوتاه بیایند.

  • منتظر بهار
۱۸
تیر



شعار دولت اعتدال است. اعتدال شعار خوبی است ما هم تایید می کنیم اعتدال را. افراط محکوم است؛ بد است. سفارشی که من میکنم این است که مراقب باشید جریان های مومن را با شعار اعتدال کنار نزنند.
  • منتظر بهار
۱۸
تیر



 
هدف دشمن ایجاد خطای محاسباتی در مسئولان با تهدید و تطمیع است/ برنامه‌ریزی‌های اقتصادی با فرض کوتاه نیامدن دشمن از تحریمها باشد/ نیاز قطعی کشور در بحث ظرفیت غنی سازی «۱۹۰ هزار سو» است/ تیم مذاکره کننده مطمئنا اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نخواهد داد (۱۳۹۳/۰۴/۱۶ - ۲۳:۴۷)
  • منتظر بهار
۱۳
تیر



من طلبنی وجدنی ؛ و من وجدنی عرفنی ؛ و من عَرَفَنی اَحَّبَنی ؛ و من احبنی عشقنی ؛ و من عشقنی عَشَقْــتُــهُ ؛ و من عشقته قـَـتـَـلتـَهُ ؛ فمن قتلته فـَـعـَـلـَـیَّ دیــ‍‍ة ُ ؛ فمن عـَــلـَـیَّ دیـَـة ، فـَاَنـا دیــَة .
هر کسی که مرا طلب کند ، مرا پیدا می کند و هر کسی که مرا پیدا کند مرا میشناسدو هر کسی که مراشناخت مرا دوست می دارد؛ و هر کسی که مرا دوست داشت عاشقم میشود ؛ و هر کسی که عاشقم بشود من عاشقش بوده ام ؛ و هر کسی که من عاشقش باشم اورا می کشم ؛ و هر کسی که من اورا بکشم خون بهاش گردن من خدا است و هر کس که خون بهاش گردنم باشد ، خود من خون بهاش خواهم بود .


  • منتظر بهار
۱۳
تیر


دریافت کلیپ


تذکر: دیدن برخی قسمتهای این فیلم برای بچه ها و بیماران قلبی مناسب نیست.

متن قسمتی از فیلم: «دشمن ما وحشی‌تر شده، هزار برابر، قبلاً دشمن اینقدر نابودیِ خودش را و اینقدر قدرت ما را نمی‌دید. خام نشوید، بعضی‌ها احمقانه حرف نزنند در عرصۀ سیاست. فکر می‌کنند مردم نمی‌فهمند. بابا! مردم بدانند، ما زندگیِ برّه‌وار نمی‌خواهیم. مردم خبر داشته باشند این تروریست‌هایی که آنجا دارند جنایت می‌کنند، آنجا مقابل اینها مقاومت نکنند، نوبت بعدی مال کشور ماست، می‌فهمید این حرف‌ها را؟ نه آقا! نگویید، مردم نگران می‌شوند...

  • منتظر بهار